Revolta

A rede ReVOLTA de investigación en Agroecoloxía e Historia pretende mellorar a colaboración dos grupos de investigación que en Galicia e desde ámbitos disciplinares diversos (economía ecolóxica, historia agraria, historia económica e enxeñería agroforestal) estudan os problemas e as oportunidades de futuro do mundo rural. A rede creouse ó abeiro do programa de consolidación e estruturación de unidades de investigación competitiva da Dirección Xeral de Promoción Científica e Tecnolóxica do SUG, Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. [+ info en rede.revolta@usc.es]

Dossier informativo

Visita a nosa canle de YouTube

Actualidade

Actividades Culturais en Sar (Santiago de Compostela)

O membro do Grupo HISTAGRA, Antonio Miguez Macho, participa no ciclo de conferencias que se celebra ao abeiro da Exposición fotografía histórica de Sar, que ten lugar no barrio de Sar en Santiago de Compostela do 16 ao 30 de setembro de 2017

Antonio Míguez Macho presenta a conferencia Violencia e destrución da cidadanía: Sar 1936-1945, o venres día 22 de setembro ás 20 h. no Centro Sociocultural

As xornadas:

A intención destas xornadas e da exposición de...

O PEMAN (HISTAGRA) preséntase ó Premio Iberoamericano de Educación y Museos

O Programa de Estudos en Man Común Ruralidades Feminismos e Comúns, impulsado polo Grupo HISTAGRA, participa no 8º Premio Iberoamericano de Educación y Museos 2017.

O premio busca reafirmar e ampliar a capacidade educativa dos museos e do patrimonio cultural como estratexias de transformación da realidade social. As súas bases aséntanse na Declaración de Santiago de Chile de 1972 e na Declaración de Salvador de 2007.

Ligazóns de Interese:

Publicacións

Investigacións

Grupo de historia agraria e política do mundo rural

A investigación de Histagra organízase en catro liñas principais:

• O mundo rural: do liberalismo á Segunda República
  • Guerra civil, franquismo e transición
  • Historia Ambiental e Historia Forestal
  • O cambio tecnolóxico na agricultura
Ver máis en Histagra

Construción sustentábel para o medio rural e natural

COSMERUN traballa spbre tres grandes liñas de investigación:

• O estudio da madeira de uso estrutural.
  • A análise dos aloxamentos gandeiros baixo a perspectiva do benestar animal e da eficiencia construtiva e enerxética
  • O estudo das construcións e organización territorial tradicional nas explotacións agrarias
Ver máis en Cosmerun

Grupo de estudios de historia empresarial e sectorial

Principais liñas de investigación:

• Historia e economía da pesca e da construcción naval
  • Relacións Económicas Internacionais
  • Historia industrial
  • Historia da empresa e dos empresarios
  • Historia do traballo
  • Patrimonio industrial e marítimo
Ver máis en Gespic

Grupo de investigación en economía ecolóxica e agroeconomía

O GIEEA realiza as seguintes actividades:

• Plans de Aproveitamento Integral de Recursos Locais
  • Plans Estratéxicos ou similares
  • Estratexias de aproveitamento dos recursos locais mediante propostas innovadoras para explotacións agrarias, cooperativas ou CMVMC
  • Actividades de consultoría para a innovación empresarial
Ver máis en Gieea

Laboratorio do Territorio

O LaboraTe traballa sobre as seguintes liñas:

• Ordenación do territorio
  • Desenvolvemento rural
  • Xestión e posesión da terra
  • Planificación da paisaxe
  • SIX, fotogrametría e teledetección
  • Cooperación para o desenvolvemento
Ver máis en Laborate

Grupo de Investigación Economía Agroalimentaria e Medioambiental, Desenvolvemento Rural e Economía Social

O grupo ECOAGRASOC traballan en:

• Temáticas relacionadas coa economía agroalimentaria, as políticas agrarias e de desenvolvemento rural,
  • Xestión económica de explotacións agrarias, a economía social.
  • Estudos e análises en cooperativismo e o desenvolvemento rexional.
Ver máis en Ecoagrasoc

Saber máis

Anterior Siguiente

Licenza

Se non se sinala o contrario, os textos, vídeos e demais imaxes publicadas nesta web son propiedade da Universidade de Santiago de Compostela e da Universidade de Vigo, e están liberados con licenza Creative Commons by-sa. Iso quere dicir que podes empregar os vídeos, textos e imaxes para o que desexes, sempre que digas de onde sacas o material e o produto resultante comparta a mesma licenza.

A Web

A web está creada empregando software libre. O código está realizado cos frameworks de php e CSS phpCan e cSans, respectivamente, que están liberados con licenza GNU Affero 3. En canto se acade unha versión estable do código desta web, liberarase cunha licenza libre.